مرکز فروش انواع رولیک صنعتی در کشور

مرکز فروش انواع رولیک صنعتی در کشور، رولیک صنعتی قسمت‌ هایی از تسمه نقاله هستند که برای جابجایی محصولات یا کالاهای فله‌ ای مانند زغال سنگ/ سنگ آهن استفاده می شوند که این رولیک سنتر از این نصب هستند و برای امکان حمل و نقل ضروری هستند .

 

راهنمای کامل برای خرید رولیک صنعتی با کیفیت و قابل اعتماد

رولیک صنعتی چیست ؟ 

یکی از ابزار های مهم و کاربردی در دنیایی صنعت تجهیزات انتقال مواد می باشد که کاربردها و انواع مختلفی دارد یکی از اجزای تشکیل دهنده نوار نقاله ها رولیک هستند

البته لازم به ذکر است که نوار نقاله ها تسمه نقاله های مخصوص بخود است که کارایی پیدا کنند و رولیک ها هم جزوء اصلی همین تسمه نقاله ها به حساب می آیند که به عنوان هرزگرد در کل سیستم عمل می نماییند .

در واقع رولیک ها نسبت به اندازه و کارایی دستگاه نوار نقاله به تعدادی  مورد نیاز روی دستگاه تعبیه می شوند تا تسمه نقاله بروی آن ها حرکت کنند و دستگاه شروع به کارکند رولیک ها در اندازه و قطر های مختلفی ساخته می شوند که اندازه هایشان بستگی به نوع دستگاه نوار نقاله دارد که دستگاه وقتی روشن می باشد باعث حرکت در آمدن تسمه نقاله می شوند 

انواع رولیک های صنعتی

  • رولیـک جوشی
  • رولیـک تعویضی با قطعات تعویض شده:

همان طور که از نام این قطعات پیداست، قطعات تشکیل دهنده ی آنها به راحتی قابل تعویض یا تعمیر می باشند.

قطعات آب بندی بیشتری نسبت به انواع پرسی دارند و این امر موجب افزایش طول عمر آنها می شود.

شرکت های سازنده رولیک ها، این قطعات را در ابعاد استانداردی ساخته و عرضه می کنند. این ابعاد در قطر رولیک ها خلاصه شده و حدودیت زیادی در طول رولک ها وجود ندارد.

  • رولیـک های ضد سایش
  • رولیـک های مخروطی
  • رولیـک های کله قندی
  • رولیـک های پلیمری
  • پایه رولیـک
  • رولیـک رفت:
  • رولیـک ضربه گیر :جایگاه رولیک های ضربه گیر یا impact roller در مکان های ریزش متریال روی تسمه نقاله می باشد.این قطعات مانع از آسیب دیدگی تسمه بر اثر ضربات ناشی از سقوط متریال می گردد.
  • رولیـک برگشت :رولیک های برگشت وظیفه نگهداری تسمه در حین بازگشت را به عهده دارند.البته برخی از رولیک های برگشت وظیفه تمیز کاری نوار نقاله را نیز برعهده دارند.فواصل حلقه لاستیکی رولیک بر اساس میزان ضربه، فشار و وزنی که متحمل می شوند تعیین می شود.این قطعات در قسمت برگشت تسمه از بخش خروجی به بخش ورودی نوار نقاله می باشند.

عملکرد رولیک صنعتی

مرکز فروش انواع رولیک صنعتی در کشور در نهایت، باید برای بررسی عملکرد رولیک صنعتی حرکت مورد نظر مواد، میزان کنترل باید و محیطی که نوار نقاله در آن کار خواهد کرد را در نظر گرفت تا اگر گرما، گرد و غبار، کثیفی و رطوبت بیش از حد وجود دارد، یک طرح ناهموار تر مانند نوار نقاله غلتکی زنجیره ای را انتخاب کنید و اگر زمان بندی دقیق و فشار صفر مورد نیاز است، گزینه های نوار نقاله با فناوری پیشرفته را بررسی کنید که دقت لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای کامل برای خرید رولیک صنعتی با کیفیت و قابل اعتماد

مرکز فروش انواع رولیک صنعتی در کشور

رولیک ها جزوء محصولات پر فروش و پر کاربرد است که صنعتگران زیادی برای خریداری و فروش آن در ایران اقدام کردنند.

راهنمای کامل برای خرید رولیک صنعتی با کیفیت و قابل اعتماد محل قرارگیری این رولیک صنعتی ، در مکان های ریزش مواد بر روی تسمه نقاله می باشد. به علت وارد آمدن نیروی بیش از حد به تسمه ، پیشنهاد می گردد که از رولیک صنعتی ضربه گیر استفاده گردد.