لیست بهترین تولیدکنندگان لوازم یدکی در ایران

بهترین تولید کنندگان لوازم یدکی در ایران

 

 

تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو از اهمیت بسزایی برای صنعت خودرو برخوردارند، زیرا ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد برای خودروها به افزایش ایمنی، عمر مفید و بهره‌وری خودروها کمک می‌کند. لوازم یدکی از جمله عناصر حیاتی هستند که به عنوان قطعات جایگزین برای خودروها استفاده می‌شوند و اگر با کیفیت و استاندارد نباشند، ممکن است عملکرد و ایمنی خودرو را تحت تأثیر قرار دهند. بنابراین، تولیدکنندگان لوازم یدکی با تأمین محصولات با کیفیت و استاندارد، به ارتقاء ایمنی و عمر مفید خودروها کمک می‌کنند و نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

 

برای خرید و فروش لوازم یدکی با قیمت مناسب به صورت دست اول از کارخانه به آگهی های خرید و فروش صنعت خودرو و لوازم یدکی صنعت گشت سر بزنید.

 

تولیدکنندگان برتر قطعات یدکی خودرو در ایران

شرکت هاناپارت

گروه تولید قطعات خودرو هاناپارت  تولیدکننده سگدست،دیسک ترمز،کاسه چرخ و توپی چرخ خودروهای پراید،تیبا،پژو 405،پژو206،نیسان،سمند،پراید وانت 151 با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه میباشد.کمتر فروشنده قطعات خودرو هست که محصولات این برند را با لوگو چرخ دنده ندیده باشد.

این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات و کوره های ذوب و عملیات حرارتی،و طراحی مهندسی شده خطوط تولید با قابلیت خودکنترلی قطعات و استفاده از مهندسین باتجربه و پرسنل آموزش دیده علاوه برحضور در بازارهای داخلی،سعی در ورود به بازارهای منطقه ای و جهانی را دارد.

آنچه هاناپارت را از رقیبان متمایز می‌کند.اعتقاد به داشتن یک آزمایشگاه کنترل کیفیت قوی برای تضمین کیفیت تولید می‌باشد.

از مزیت های آن ساخت گیج‌ها و مولتی گیج‌های کالبیره شده قبل از تولید هر قطعه‌ای می‌باشد.با عمل به این قانون تولید محصول با کیفیت امکان‌پذیر و رضایت مصرف کننده جلب می‌گردد.

آدرس کارخانه :

مشهد، کیلومتر 25 بزرگراه آسیایی، شهرک صنعتی فن آوریهای برتر، بولوار صنعت، صنعت 5، قطعه 180

تماس با کارشناسان فروش :

051-32400185

051-32400189

09300274191

 

.

شرکت ایساکو

ایساکو (https://www.isaco.ir/) یک شرکت تولیدی در حوزه قطعات خودرویی است. این شرکت در سال ۱۳۴۷ با نام "صنایع فلزی اصفهان" تأسیس شد و در سال ۱۳۶۶ نام خود را به ایساکو تغییر داد. ایساکو محصولات متنوعی از قطعات خودرویی از جمله قطعات موتور، بدنه، برقی و الکترونیکی، محصولات غیرفلزی و صنعتی را تولید می‌کند. این محصولات شامل سیستم‌های ترمز، تعلیق، قطعات موتور، لاستیک، رادیاتور، روانکار، روغن موتور، فیلترها، چراغ‌ها، دستگیره‌ها و غیره می‌شود. با توجه به تنوع و کیفیت بالای محصولات ایساکو، این شرکت در بین مصرف‌کنندگان خودرویی در ایران بسیار محبوب است.

 

لوازم یدکی خودرو

شرکت سایپا یدک

سایپا یدک، (https://www.saipayadak.org/) بخشی از گروه خودروسازی سایپا، فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع قطعات یدکی خودروهای سایپا و برندهای دیگر آغاز کرده است. این شرکت قطعات یدکی خودرو را از منابع معتبر و متنوع تهیه کرده و با رعایت استانداردهای کیفیت خدمات خود را ارائه می‌دهد. سایپا یدک انواع قطعات خودرویی از قبیل قطعات موتوری، ترمزی، جلوبندی، کمک فنر، شاسی، الکتریکی و غیره را تولید و توزیع می‌نماید. همچنین، این شرکت قطعات مربوط به خودروهای داخلی و خارجی را نیز به فروش می‌رساند.
از مزایای خرید قطعات یدکی از سایپا یدک می‌توان به تهیه قطعات اصلی و با کیفیت، قیمت مناسب، تنوع در انواع قطعات و ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت اشاره کرد. به همین دلیل، خرید قطعات یدکی از سایپا یدک برای مالکان خودروهای سایپا و برندهای خودرویی دیگر گزینه‌ای مناسب و اقتصادی می‌باشد.

 

شرکت امکو

شرکت پیشرو قدرت آریا با نام تجاری امکو با هدف تولید و توزیع و تامین قطعات انواع خودروهای داخلی و خارجی (سبک و سنگین) و همچنین تولید و مونتاژ لنت ترمز و دیسک و صفحه کلاچ و… تحت نام امکو در سال ۸۳ تاسیس و راه اندازی گردیده با همکاری مهندسین و تکنیسین های مجرب در سطح کشور.
رقابت پذیری و تولید محصولات با کیفیت در بازار قطعات خودرواصلی ترین استراتژی امکو بوده و بر پایه همین استراتژی نیز روند توسعه همه جانبه و گسترش محصولات و خدمات قابل ارایه صورت گرفته است. دفتر مرکزی تهران : اتوبان لشکری(جاده مخصوص کرج) نرسیده به چهار راه ایران خودرو جنب گروه بهمن خیابان امید خیابان هفتم غربی پلاک ۱ واحد ۱
شماره تماس: ۳۷۴۹۶۰۰۰ -۰۲۱ 

 

گروه صنعتی چکاد

گروه صنعتی چکاد (https://chekadco.com/) با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در زمینه صنعت خودرو و تولید قطعات و مجموعه‌‏های بدنه خودرو، خدمات خودرویی و فعالیت‏‌های بازرگانی، به عنوان یکی از واحدهای برتر تعاونی در کشور مشغول به فعالیت است و با پیوستن به تولیدکنندگان قطعات بدنه خودروهایی نظیر پژو پارس، پژو 206 و 207، دنا، تیبا و آریا و ... و با ایجاد زمینه اشتغال برای قریب به 20 هزار نفر نیرو، در زنجیره تامین گروه‌های صنعتی بزرگ خودروسازی نظیر ایران ‏‌خودرو و سایپا حضوری پررنگ دارد. 
دفتر مرکزی: تهران، خیابان طالقانی، ابتدای ملک الشعرا بهار، پلاک 12، ساختمان تارا، طبقه سوم شمار تماس:  0110 9120 021 

 

شرکت مگاموتور

پنج هدف اصلی مگاموتور (https://megamotor.ir/about/) برای فعالیت های جاری مگاموتور مد نظر قرار گرفتند که عبارتند از:
 • تامین نیازهای داخل کشور
 • خودکفایی در ساخت قطعات و رفع وابستگی به کشورهای خارجی
 • تمرکز بر کیفیت و تحقق مدیریت کیفیت جامع
 • حضور در بازارهای جهانی و توسعه صادرات صنعتی
 • عرضه خدمات پس از فروش به مشتریان و مصرف کنندگان نهایی به صورت قطعات یدکی از طریق شرکت سایپا یدک آدرس:ایران، تهران، کیلومتر 18 جاده قدیم کرج
 • شماره تماس: 02144922455-6

 

شرکت قطعات خودرو عظام

گروه قطعات خودرو عظام از (https://www.ezamco.ir/) 12 شرکت بزرگ تولیدي تشکیل شده است. محصولات این شرکت شامل قطعات موتوری، قطعات جانبی موتور، قطعات استاندارد و مکانیزم ها، قطعات تزئیناتی و بدنه، قطعات سیستم انتقال قدرت، قطعات سیستم فرمان، قطعات سیستم تعلیق و ترمز، قطعات سیستم ایمنی خودرو، قطعات برقی، الکترونیکی مکاترونیکی، قطعات ریخته گری و ماشین کاری.

شرکتهای عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت "مادر" نیز با نام "گروه قطعات خودرو عظام" ثبت و در تهران مستقر است.  
 • دفتر مرکزی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شانزدهم، پلاک 1
تلفن: تهران 1477 - سایر شهرها 88751364-021

 

شرکت دینا پارت

یکی از شرکت‌های تولیدی و توزیع‌کننده قطعات یدکی خودرو در ایران است. این شرکت معمولاً قطعات خودرویی از منابع معتبر تهیه کرده و آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند. دینا پارت (http://www.dinapart.net/) انواع مختلفی از قطعات خودرویی از جمله قطعات موتوری، ترمزی، جلوبندی، کمک فنر، شاسی، الکتریکی و غیره را تولید و توزیع می‌کند. این شرکت نیز مانند سایر شرکت‌های قطعات یدکی، با تأکید بر کیفیت و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه محصولات با کیفیت و قابل اعتماد دارد.

 

شرکت آریان خودرو خاورمیانه

فعالیت اصلی شرکت تولیدی و تجاری آریان خودرو خاورمیانه (https://arian-int.com/) در زمینه واردات، تهیه،تولید و توزیع قطعات یدکی خودرو می باشد که علاوه بر تامین کالا از شرکت های داخلی و خارجی ، در حال تولید و رنگ آمیزی قطـعات پلیـمری از جمله سپـر و جلو پنـجره و قالـپاق و… نیز است
آدرس: کرمان، شهرک صنعتی شماره 2، بلوار شقایق، نبش شقایق 25
تلفن تماس : 03431622600

 

گروه شرکت‌های ایرکا

گروه شرکت های ایرکا (https://www.ircaco.com/) بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان انواع دریچه هوا ، واتر پمپ ، کاربراتور و همچنین اویل پمپ خودرو در ایران استاندارد و...، الزامات سیستم تضمین کیفیت ساپکو ، مگا موتور و الزامات سیستم مدیریت کیفیت شرکت رنو پارس را بعنوان الگویی برای تضمین کیفیت برگزیده است.
آدرس : خیابان دکتر بهشتی ،خیابان نیریزی، پلاک 3
تلفن : 88753088 - 88757503 -021

 

شرکت امیرنیا

شرکت امیرنیا (https://amirnia.com/)
 با تأکید بر کیفیت بالا، استانداردهای جهانی، و تمرکز بر مشتری محوری، امیرنیا به عنوان یک تولید کننده پیشرو در صنعت قطعات یدکی خودرو در خاورمیانه شناخته شده است. اهداف این شرکت از جمله ایجاد ارتباط پایدار و ایمن بین حرکت و هدایت، نشان از توجه به انسان و راننده‌ها دارد.
آدرس کارخانه: تبریز، کیلومتر ۵ جاده تهران، کوی صنعتی سوم، کوچه امیرنیا
شماره تماس : ۳۵۰۴۲-۰۲۱

 

شرکت ایمن تک پیشرو

شرکت ایمن تک پیشرو (https://imantak.com/) با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع کلیدها، سنسورها و سوئیچ‌های الکترومکانیکی، از جمله شرکت‌های پیشرو در این حوزه به شمار می‌رود.
آدرس:
تهران ، ضلع جنوبی ، بلوار میرداماد ، پلاک ۱۵۰ ، واحد ۱۰
شماره تماس (6) 26403850 - 021+

 

قطعه ساز خودروهای سبک لندر

شرکت لندر (https://www.lander.ir/) به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان قطعات خودرو شناخته شده و در حوزه تولید و نصب ردیاب خودرو لندر، در ایجاد امنیت و آسایش بیشتر، به مشتریان خود، کمک نموده است. می توان به سادگی با فعال کردن هشدارهای این دستگاه، خدماتی همچون روشن شدن خودرو، حرکت و جابجایی خودرو (در حالت خاموش و روشن)، ضربه خوردن، بالا رفتن سرعت خودرو از حد مجاز تعیین شده توسط شما و همچنین افت ولتاژ دستگاه را با اپلیکیشن نصب شده روی موبایل، دریافت کرد.
آدرس: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، ساختمان بزرگمهر، طبقه پنجم ، واحد ۹
شماره تماس 02191002292

 

شرکت آوا توسعه

خطوط تولید و آزمایشگاه‌های این شرکت جهت تأمین قطعات الکتریکی خودرو برای خطوط تولید خودروسازان، خدمات پس از فروش و بازار قطعات یدکی  در شهرک صنعتی سفیدرود رشت استان گیلان تجهیز گردیده‌اند.
شرکت آوا توسعه (https://avatoseh.com/) آریا در حال حاضر قطعاتی مانند دینام، استارت، موتور فن رادیاتور، مجموعه کامل فن رادیاتور، موتور بخاری، کنترل مدول و موتور صندلی را تولید و عرضه می‌نماید. لازم به ذکر است که محصولات این شرکت در بازار یدک با نام تجاری فنام و با کیفیت ممتاز عرضه می‌گردد.
شماره تماس: 88978714-021

 

شرکت بالین تک

شرکت تولیدی بالین تک (https://www.balintech.com/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7/) با تعریف کار تولید انواع قطعات صنعتی آلومینیومی با تمرکز در بخش خودروسازی و تخصص در زمینه تولید سرسیلندر شروع به کار نمود. شرایط و امکانات طراحی فرآیندهای تولید، طراحی و ساخت قالبهای ریخته گری و ماهیچه سازی ، فیکسچرهای تولیدی و کنترلی، ابزارهای مخصوص، ماشینهای مخصوص تولید و تست طبق تست پلن های مرتبط با محصول، ریخته گری قطعات، ماشینکاری و مجموعه سازی در داخل این شرکت فراهم شده است . با استفاده از این امکانات تا کنون بیش از ۵ میلیون سرسیلندر آلومینیومی انواع موتورهای ساخت داخل کشور تولید و به مصرف رسیده است.
آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، پایین تر از خیابان دکتر شهید بهشتی، کوی باسقی، پلاک ۱۲
شماره تماس: 88518372 – (021

 

به طور کلی قطعه سازان خودروهای سبک تامین کننده قطعات مورد نیاز خودروهای مختلف هستند تولیدکنندگان قطعات لوازم یدکی خودرو در ایران برای داشتن کیفیت مناسب باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنند، استانداردها و مقررات فنی را رعایت کنند، به تحقیق و توسعه بپردازند، سیستم کنترل کیفیت داشته باشند و خدمات پس از فروش مناسب را فراهم کنند با رعایت این شرایط، تولیدکنندگان قطعات لوازم یدکی خودرو می‌توانند محصولات با کیفیت و قابل اعتمادی را تولید کنند.