سقف برداشت و واریز کارت ها تغییر کرد؟

براساس اعلام بانک مرکزی سقف واریز و برداشت کارت به کارت بدون تغییر باقی می‌ماند.

به گزارش سرویس بانک و بیمه جهان صنعت نیوز، خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های مختلف در حال حاضر ارائه می‌شوند و هرکدام از این قالب‌ها دارای ابزارهای خاص خود هستند. این خدمات در طول سال‌های گذشته به صورت گسترده‌تری ارائه شده‌اند و طبق اعلام بانک مرکزی، با دقت و صحت بالا ارائه می‌شوند.

در حال حاضر، هر فرد با استفاده از کارت‌های بانکی خود، مجاز است روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از طریق درگاه های آنلاین تراکنش انجام دهد.

در حال حاضر، هر فرد با استفاده از کارت‌های بانکی خود، مجاز است روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از طریق درگاه های آنلاین تراکنش انجام دهد.

توجه داشته باشید، اگر یک فرد با استفاده از حواله ساتنا یک مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را انتقال دهد، دیگر امکان انتقال مبلغی با حواله پایا برای آن فرد وجود نخواهد داشت.

سقف تراکنش در موبایل بانک ۱۵ میلیون تومان و سقف تراکنش در اپلیکیشن‌های پرداخت ۵ میلیون تومان می‌باشد.حداکثر مبلغ برداشت نقدی از خودپردازها ۲۰۰ هزار تومان و سقف انتقال وجه بین کارت‌ها در یک روز ۱۰ میلیون تومان است.

درصورتی که یک فرد یک مبلغ ۵۰ میلیون تومان را با حواله ساتنا انتقال دهد، امکان انتقال مبلغ ۵۰ میلیون تومان دیگر با حواله پایا و یا انتقال مجدد با حواله ساتنا وجود دارد.

با توجه به تغییرات اخیر در نحوه ارائه خدمات، در روش انتقال وجه داخلی، شما می‌توانید با داشتن شماره حساب مقصد، روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم انتقال دهید. توجه داشته باشید که انتقال وجه داخلی به این معنی است که ا ز حساب خود در یک بانک به حساب فرد دیگری در همان بانک وجه انتقال دهید.