سایت آگهی مشاغل صنعتی مازندران

سایت آگهی مشاغل صنعتی مازندران، استان مازندران با داشتن حدود سه میلیون و دویست هزار نفر جمعیت یکی از متراکم‌ترین استان‌های ایران است.

در هر گوشه از این استان ساخت و ساز صورت گرفته و تقریبا می‌توان گفت که زمین بایر در آن دیده نمی‌شود.

این استان دارای صنایع نساجی و فولاد است و صنایع خرد دیگری نیز در این استان فعالیت دارد. ب

استان مازندران در زمینه تامین شغل با وجود گسترش صنایع و توسعه شهری تا حدودی می‌تواند نیازهای جامعه را برای استخدام تامین کند.

برای آنکه از آگهی های استخدام امروز مازندران با خبر باشید نیاز به پلتفرم تخصصی استخدام خواهید داشت.آگهی استخدام مازندران

سایت آگهی مشاغل صنعتی مازندران

آگهی های جدید استخدام در مازندران

علاوه بر صنایع قدیمی و فرصت‌های شغلی معمول که به واسطه توسعه شهری در این استان وجود دارد

کافیست به صورت مستمر آگهی های جدید استخدام در مازندران را بررسی کنید می توانید تشخیص دهید که در کدام زمینه کاری نیاز بیشتری در بازار استخدامی این استان وجود دارد.

سایت آگهی های استخدام در مازندران

سایت آگهی های استخدام در مازندران مجموعه جامع و به روز رسانی شده‌ای از آگهی‌های استخدام را گردآوری کرده است و امکان رزومه سازی حرفه‌ای را نیز برای کارجویان ایجاد کرده تا یافتن کار ساده‌ شود.

صنعت و معدن

استان مازندران یکی از مهم‌ترین استان‌های صنعتی کشور است؛ به‌طوری‌که بیش از 3 هزار واحد صنعتی در این استان وجود دارد. همچنین 39 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در این استان موجود است.

علاوه بر این، استان مازندران از نظر اشتغال‌زایی در معادن خود از وضعیت خوبی برخوردار است؛ به‌طوری‌که 142 معدن فعال در این استان وجود دارد که ذخیره آن‌ها بیش از 900 میلیون تن است. همچنین 22 میلیون ماده معدنی از معادن این استان تاکنون استخراج شده‌اند.

صنایع و کارخانه‌های معروف استان مازندران

استان مازندران میزبان کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی بسیاری است که در نرخ اشتغال‌زایی این استان نقش پررنگی داشته‌اند. در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را نام خواهیم برد.

  • گروه صنعتی فولاد بهمن

شرکت گروه صنعتی فولاد بهمن در سال 1390 در قائمشهر در استان مازندران تاسیس شده است. محصولات اصلی این گروه صنعتی شامل کویل فولادی، ورق گالوانیزه، ورق‌های شیروانی و کرکره‌های فلزی است. این شرکت هم‌اکنون در سایت صنعت گشت آگهی استخدامی فعال دارد. کارخانه و دفتر مرکزی این گروه صنعتی در قائمشهر واقع شده است و یک دفتر نیز در خیابان اندرزگوی تهران داد.

  • صنایع چوب و کاغذ مازندران

شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگ‌ترین تولید کننده کاغذ در ایران است که در سال 1376 تاسیس شده است. کارخانه این شرکت در شهر ساری استان مازندران واقع شده است و تاکنون برای مردم بومی این استان اشتغال‌آفرینی کرده است.

[caption id="attachment_2248" align="aligncenter" width="300"]سایت آگهی مشاغل صنعتی مازندران Payam Gooyan Ava Pars[/caption]

  • صنایع فولاد نور

شرکت صنایع فولاد نور در سال 1375 در شهرستان نور واقع در استان مازندران تاسیس شده است. این شرکت وابسته به شرکت فولاد مبارکه اصفهان است. گفتنی است که فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی مکانیک که تجربه کاری دارند، می‌توانند برای کار در این شرکت رزومه ارسال کنند.

  • شرکت صنعتی دیزل سنگین ایران

شرکت صنعتی و تولیدی دیزل سنگین ایران که در حوزه تولید محصولات دیزلی و گازی سنگین فعالیت می‌کند، در سال 1370 در شهرستان آمل واقع در استان مازندران تاسیس شده است. این شرکت تاکنون با بسیاری از شرکت‌های معتبر جهان مانند کاترپیلار آمریکا، روستون انگلیس، دویتس آگ آلمان، آوک دانمارک و... همکاری داشته است.

  • شرکت نفت خزر

شرکت نفت خزر که در سال 1376 در شهرستان بهشهر تاسیس شده است، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است. نفت خزر مسئولیت اکتشاف، توسعه و تولید منابع هیدروکربنی را در سه استان مازندران، گلستان و گیلان بر عهده دارد.

مشاهده انواع آگهی‌ استخدام مازندران

سایت آگهی مشاغل صنعتی مازندران شما کارجویان گرامی می‌توانید در همین صفحه از موسسه کاریابی صنعت گشت، انواع آگهی‌های استخدام مازندران را در تمامی شهرهای این استان و در فرصت‌های شغلی مختلف مشاهده کنید.

البته توجه داشته باشید که در سایت صنعت گشت فقط آگهی استخدام و نیازمندیهای شرکت‌های خصوصی  و دولتی یافت می‌شوند