دیوار تخصصی مشاغل صنعتی کشور

دیوار تخصصی مشاغل صنعتی کشور ثبت اگهی صنعتی در معتبرترین سایت آگهی صنعت گشت ،صنعتی و درج تبلیغات هوشمندانه ،هزاران اگهی استخدام ، لوازم صنعتی ، املاک صنعتی ، دستگاه های صنعتی ، مواد اولیه مورد نیاز صنعت ، فهرست شرکتها و کارخانجات ،

مهندسین و استادکاران ، ابزار آلات و کالاهای صنعتی و دهها عنوان دیگر در سایت نیازمندی صنعت بین به همراه بازدید روزانه تعداد زیادی از مصرف کنندگان و خریداران کالا و خدمات صنعتی باعث شده است که نیازمندی صنعت بین مکانی مناسب برای تبلیغات هوشمند

و پر بازده تمام شرکتها و فعالان حوزه صنعت باشد و به عنوانی بستری مناسب برای تجارت صنعتی در ایران مورد اسقبال قرار گیرد.

دیوار تخصصی مشاغل صنعتی کشور

 

ثبت آگهی رایگان در سایتهای صنعتی

سایت های زیادی در سراسر وب وجود دارند که کار تبلیغات را انجام میدهند. سایت هایی که از نظر محتوا برای کسب و کارهای صنعتی مناسب هستند. اما قطعا همه این موارد برای تبلیغات شما مناسب نیستند.

ثبت آگهی رایگان در سایت های صنعتی باید حساب شده با استراتژی و قدم به قدم انجام شود. اگر واقعا موضوع تبلیغات کسب و کار را جدی گرفته اید، حتما می دانید که تبلیغات هزینه نیست! باید برای هزینه ای که انجام میدهید انتظار ورودی مالی داشته باشید ولی در ابتدای راه باید گفت که موضوع برند سازی بسیار اهمیت بیشتری دارد و باید هزینه کنید تا برند شما را همه بشناسند.

برای این کار من پیشنهاد می کنم تا ابتدا شروع به درج آگهی رایگان در سایت های صنعتی کنید. بله درسته! به صورت رایگان. اجازه دهید هر کاربری که در گوگل به دنبال شاخصه ای از کسب و کار شما می گردد، شما را در همه سایت های تبلیغات مشاغل صنعتی بیابد. اینگونه بیشتر به شما اعتماد می کند و البته که نام کسب و کار شما به عنوان یک بیزنس صنعتی در یادش خواهد ماند.

در قدم دوم تبلیغات در سایت تبلیغاتی صنعتی لازم است بدانید که محتوا و تصاویری که در این سایت ها استفاده می کنید باید مفصل و یونیک باشد. یعنی به هیچ عنوان از محتوای تکراری استفاده کنید.

از تصاویری که داراری لوگوی انحصاری شرکت شماست استفاده کنید و سعی کنید که لوگوی شما در همه جا باشد. البته باید در نظر داشته باشید که کاربران این روز ها خیلی حوصله خواندن ندارند!

پس حتما نیاز به یک ویدیوی تبلیغاتی هم دارید. سعی کنید که ویدیوی خود را در سایت های پخش ویدیو مانند: فیلیمو و آپارات و … نیز قرار دهید و لینک تبلیغ خود را نیز برای دسترسی سریع تر و یک سیگنال قوی به سمت تبلیغ خود قرار دهید.

سایت تبلیغاتی صنعتی غالباً از ظاهر جذابی برخوردار نیستند که این مورد امروز دیگر جایی برای مرورگرهای کاربران ندارد. سایت هایی که از نظر UI و UX بین کاربران امتیاز پایین تری دارند، از نظر دیده شدن نیز شانس کمتری هم دارند. پس در انتخاب یک سایت خوب با سرعت عالی و دیزاین فوق العاده خوب دقت کنید.

گزینه بعدی نیز بسیار مهم ولی آموزنده است که می توانید در درج آگهی رایگان در سایت های صنعتی از آن استفاده کنید. انتخاب کلمه کلیدی مناسب و یا عنوان جذاب برای آگهی تبلیغاتی صنعتی!

دیوار تخصصی مشاغل صنعتی کشور

دیوار تخصصی مشاغل صنعتی کشور

همچنین پس از عضویت در سامانه سایت، علاوه بر درج تبلیغات صنعتی رایگان در سایت صنعت گشت  شما میتوانید مستقیم و بدون واسطه با دیگر شرکت های صنعتی که عضو سامانه هستند در تعامل باشید.
در ضمن برای اینکه یک آگهی و تبلیغات به خوبی تاثیرگذار باشد، نیاز به یک طراحی گرافیکی تخصصی است که تیم نقشه جامع صنعت کارهای طراحی و گرافیکی درج آگهی و تبلیغات شما را پس از عضویت در سامانه انجام خواهد داد.