سایت آگهی مشاغل صنعتی

آگهی صنعتی

سایت صنعت جامع‌ترین سایت آگهی‌های صنعتی در اقدامی جدید برای کارگاه‌ها، شرکت‌ها و متخصصان صنعت و محصولات و قطعات صنعتی خود و حتی چیزهای جدید و ویژگی‌هایی که در صنعت انجام می‌شود، یا می‌توان با ارائه یک گزارش برای معرفی یک محصول، خدمات و خدمات خود. سایت های صنعتی و سایت های دیگر در دنیای وب و مجازی برای تبلیغات صنعتی وجود دارند.

اما چگونه به یک سایت تبلیغاتی برای پیشرفت در کسب و کار و درآمدزایی اتکا بپردازیم؟

با ما این نیاز شما را می کند و کسب می کند و کار شما رشد می کند و می توانید به برند تبدیل شوید. آنچه می دانم، یک کسب و کار برای قاعدگی و پیشرفت در بیزینس خود، موارد زیادی برای تبلیغ و معرفی اتکا می کند. یکی از این موارد، تبلیغات رایگان کار و کسب و کار در فضای مجازی و اینترنتی است.

 

سایت آگهی صنعتی صنعتی

 

چند نمونه کسب و کار صنعتی

با ثبت آگهی خود در سایت صنعت گشت بیشتر و بهتر دیده شوید. چند نمونه ایده برتر کار تولیدی و صنعتی را در ادامه بررسی می کنیم.

  • تولید لوازم برقی

برق، زندگی است. هیچ چیز بدون برق و تجهیزات برقی کار نمیکند. بنابراین، راه‌اندازی لوازم برقی، می‌تواند بسیار خوب باشد. می توانید این کار را با سرمایه متوسط ​​آغاز کنید. برای راه‌اندازی این کار باید مجوزهایی از مقامات دولتی دریافت کنید. این مجوزها شامل مجوز تجارت نیز می شوند.

  • قطعات خودرو

تولید قطعات خودرو گزینه تجاری بسیار سودآوری است. اگر شما قطعات خودرو تولید می کنید، نوع و برند را به دقت انتخاب کنید. احتمال موفقیت این کار بسیار زیاد است.

  • اتصالات لوله کشی

اتصالات لوله کشی گزینه تجاری بسیار خوبی است. برای تولید اتصالات لوله کشی به دستگاه های مخصوص نیاز دارد. سرمایه و هزینه مورد نیاز برای این کار زیاد است.

  • نوار نقاله و تسمه انتقال

نوار نقاله و تسمه انتقال معمولا بر روی قرقره استفاده می شوند. این مواد کالاهای لاستیکی هستند. برای تولید نوار نقاله از تجهیزات مخصوصی استفاده می شود.

  • کالاهای مهندسی صنایع

کالاهای مهندسی صنایع شامل: لوله، اتصال، نردبان، محصولات ساخته شده کوچک و یا ابزارهای مهندسی بزرگ مانند: ماشین حمل و نقل یا ابزارهای بزرگ می شود. این کاری سودآور است اما، سرمایه مورد نیاز این کار بسیار بالا می باشد.

  • شلنگ و ارتباط شلنگ

برای کار تولید شلنگ و ارتباط آن، باید اول در اندازه گیری آن تصمیم گیری کرد و اندازه را انتخاب کرد. می توان از دستگاه برای درست کردن اتصال شلنگ استفاده کرد و هم چنین می توان ساخت لوازم جانبی شلنگ را آغاز کرد.

  • محصولات پلاستیکی پی وی سی (PVC)

محصولات پلاستیکی پی وی سی به طور خاص در صنایع استفاده می شوند. تولید پلاستیک های پی وی سی، کاری در کاری کوچک است که می تواند در افزایش بیشتر باشد. توصیه می شود از شروع، در مورد این کار تحقیق کنید.

سایت آگهی صنعتی صنعتی

  • پمپ و دستگاه پمپاژ

پمپ برقی در صنعت و همچنین خانه ها استفاده می شود. این دستگاه معمولاً برای ایجاد فشار برای کشیدن آب یا سایر مایعات مرتبط می شود. کار تولید پمپ به تحقیق و توسعه برای تولید محصولات جدید نیاز دارد. اگر تخصص می توانید از روش استفاده از فناوری استفاده کنید.

  • مخازن دخیره سازی و کانتینر

مخازن ذخیره سازی به طور خاص در صنعت و همچنین بخش های خانگی استفاده می شوند. برای شروع این کار به فضا و سرمایه بسیار زیادی نیاز دارد.

  • لوله و میله های فولادی

لوله و میله های فولادی با فرآیند پخته شده یا ساخته شده است. برای ساخت لوله های فولادی در بزرگ، باید اول طرح و طرح را ارائه دهید. زمانی که می‌توانید تهیه کنید، می‌توانید با روش‌های خاص جوشکاری انجام دهید یا از ماشین آلات استفاده کنید تا انبوه داشته باشید.

  • تولید بیودیزل (سوخت ارگانیک)

سایت آگهی صنعتی اولین ایده برتر کسب و کار تولیدی جدید، تولید بیودیزل است. بیودیزل سوخت جایگزین است. بیودیزل از روغن روغن، حیوانات، مازاد روغن آشپزی تولید می شود. این ماده را می توان در بیشتر موتورهای اصلاح نشده استفاده کرد. برای راه اندازی کار تولید باید تحقیقات زیادی انجام شود.

  • لوله و میله های فولادی

لوله و میله های فولادی با فرآیند پخته شده یا ساخته شده است. برای ساخت لوله های فولادی در بزرگ، باید اول طرح و طرح را ارائه دهید. زمانی که می‌توانید تهیه کنید، می‌توانید با روش‌های خاص جوشکاری انجام دهید یا از ماشین آلات استفاده کنید تا انبوه داشته باشید.

سخن آخر:

شما می توانید با قرار دادن آگهی های صنعتی خود در سایت صنعت ، در حرفه خود پیشرفت قابل مشاهده داشته باشید و یک قدم از رقبای خود پیشی بگیرید. جهت ثبت آگهی صنعتی در ایران می توانید با ما تماس بگیرید و یا روی دکمه ثبت کلیک کنید و آگهی نظر خود را ثبت کنید.