آگهی های: خرید،فروش، اجاره وساخت سوله و مکان صنعتی ثبت آگهی

خرید،فروش، اجاره وساخت سوله و مکان صنعتی


سوله

از این قاب ها در پوشش دهانه های بزرگ و در ساختمان های صنعتی و کشاورزی مانند کارخانه ها، انبارها، مرغ داری ها، آشیانه های هواپیما، سالن های ورزشی، تعمیرگاه ها، پارکینگ ها، دامداری ها، فروشگاه ها و موارد متعدد دیگر استفاده می شودسوله‌ها به دلیل ساختار ساده، امکانات بزرگ، و چندکاره بودن، در صنعت به عنوان یک گزینه مناسب برای فعالیت‌های مختلف به شمار می‌آیند. امروزه استفاده از سوله ها، به عنوان فضاهای صنعتی و تجاری به دلیل انعطاف‌پذیری، سرعت اجرا، و قابلیت تغییر سریع برای تطابق با نیازهای مختلف صنعتی، تجاری، و اجتماعی به شدت گسترش یافته است.

شما میتوانید آگهی اجاره و خرید و فروش انواع سوله را در سایت صنعت گشت ثبت کنید.

مراحل ساخت سوله :

برشکاری

تمیز کاری

مونتاژ اولیه

جوش اولیه

مونتاژ نهایی

جوش نهایی

رنگ و نسب سوله

سوله-صنعتی

انواع سوله های صنعتی:

سوله های یک دهانه

سوله های دو یا چند دهانه با ستون مشترک

سوله های قوسی

سوله های چند ضلعی

سوله های دو دهانه

اجاره سوله

 

سوله های صنعتی به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

سوله های یو بی ام

سوله های خرپایی

سوله های تیر ورقی

سوله ها اهداف متعددی دارند و در انواع مختلفی به کار گرفته می شوند.برای مصارف گوناگون می توان به اجاره سوله پرداخت.

 

در بین انواع سوله صنعتی، سوله های خرپایی به دلیل وزن کم و مقاومت و دوام بالا و در عین حال قیمت ارزان تر نسبت به سایر انواع سوله،با کیفیت ترین سوله ها و به صرفه می باشند..خرید سوله خرپایی گزینه ی درست و به صرفه ای است.

 

ویژگی های سوله صنعتی  (مزیت ها):

- کم بودن هزینه ساخت سوله صنعتی:

یکی از ویژگی های مهم سوله های صنعتی قیمت پایین و ارزان بودن آن است. هزینه ساخت این سازه ها بسیار پایین تر از ساخت ساختمان های مشابه با آجر و مصالح می باشد. برای ساخت این سوله ها نیز زمان کمتری صرف می شود.

- قابلیت انعطاف پذیری و استفاده چند منظوره از این سوله ها:

مزیت دیگر سوله صنعتی استفاده چند منظوره از آن است. می توان از آن ها همزمان برای انبار ها، ساختمان های اداری و استفاده کرد. چون سوله یک فضای خالی است که شما می توانید مطابق با نیازتان با استفاده از طراحی داخلی هر آنچه که میخواهید را بسازید.

-ظاهری زیبا و دل انگیز:

سوله صنعتی را هم می توان همانند ساختمان ها و خانه ها زیبا طراحی کرد. برای آن که سوله شما جلوه ای زیبا و تاثیر گذار داشته باشد، می توانید برای دیوار های آن پوشش های زیبا، درب های چشم الکترونیکی و پنجره های جدید یا دوجداره طراحی کرد.

-درآمد زایی طولانی مدت:

یکی از ویژگی های این سوله ها این است که می توان آن ها را برای مدت طولانی تر اجاره داد. اجاره معمولی یک ساختمان بین ۶ تا ۱۲ ماه است اما ملک های صنعتی را می توان به مدت ۳ تا ۱۰ سال اجاره کرد. چون معمولا از سوله ها برای واحد های تولیدی یا انبار ها استفاده می کنند که باید برای آنها قراردادهای بلند مدتی امضاء کنند.

- صرفه جویی در هزینه های سوله سازی با خرید سوله دسته دوم:

با خرید سوله دسته دوم می توانید در هزینه اولیه ساخت سوله صرفه جویی کنید. همچنین اجاره یک ملک از خرید سوله دست دوم گرانتر خواهد بود.

- نگهداری کم از سوله ها:

انواع سوله های صنعتی از فولاد ساخته می شوند و معمولا به نگهداری کمی نیازدارند. سطح فلز برای جلوگیری از آسیب ها و زنگ زدگی گالوانیزه می شود این روکش باعث کاهش اثرات مخرب خوردگی می شود و از فلز محافظت می کند. تمام سازه های فولادی ممکن است هر ۵ سال یکبار نیازبه رنگ آمیزی داشته باشند.

- دوام و ثبات پایداری بالا در طولانی مدت:

یکی از مهم‌ترین ویژگی سازه‌های صنعتی با دوام بودن و مستحکم بودن آن‌ها می‌باشد. در حقیقت این یکی از مزیت های رقابتی آن‌ها است. در ساخت انواع سوله از تیر‌ها و ورق‌های فولادی استفاده می‌شود که در نوع خود مقاوم‌ترین مصالح هستند. و این فلزات نمی توانند به راحتی صدمه ببینند.

معایب سوله های صنعتی:

- نیاز به پیمانکار برای اجرا

- نیاز به مصالح با دوام

- عمر کوتاه‌ تر نسبت به ساختمان بنایی

 

قیمت سوله چقدراست؟

قیمت سوله جهت اطلاع اهمیت بسیاری برای افرادی دارد که در انواع زمینه‌های صنعت ساخت و ساز فعالیت می‌کنند. برای اطلاع از قیمت سوله میبایست به آگهی فروشنده مراجعه کنید و اطلاعات تماس کاربر را  از صفحه کابری آن شخص برداشته و با ایشان تماس بگیرید.

نتیجه:

سوله‌ها چندین فایده دارند که باعث شده از آن‌ها به جای احداث ساختمان‌ها برای مصارف گوناگون استفاده شود. همچنین سوله‌های فلزی نسبت به دیگر انواع سوله، مزیت‌های به‌خصوصی دارند که قابل توجه است. ساخت و استفاده از سوله‌ها نسبت به ساختمان‌ها، ارزان قیمت‌تر و سریع‌تر است. برای بسیاری از فعالیت‌های صنعتی، ساخت سوله مقرون به صرفه‌تر و توجیه پذیرتر از ساختمان هاست. سوله‌ها قابلیت جابجایی و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به ساختمان‌ها دارند و مخارج ساخت و نگهداری از آن‌ها به مراتب کمتر است.

در انواع سوله فلزی می‌توان از فولاد ضد زنگ که با لایه ضخیم گالوانیزه یا رنگ مخصوص ضد زنگ (پوشش پلی استر) پوشانده شده، استفاده کرد. این کار باعث می‌شود سوله که در فضای باز و دائما در معرض رطوبت و هوای آزاد است، در برابر زنگ‌زدگی بسیار مقاوم باشد. سوله‌های فلزی امروزی نسبت به سوله‌های سنتی و قدیمی‌تر، به مراتب سبک ترند. هزینه مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری از آن‌ها هم نسبت به سوله‌های چوبی کمتر است. از طرفی در برابر مشکل آتشسوزی و سرقت، ایمن‌تر از انواع دیگر سوله هستند..